Solid-Web

Internetbureau: websoftware - webapplicaties - websites - webwinkels

Support

Support in geval van nood

Mocht u buiten onze kantooruren een storing ondervinden, vul dan nevenstaand supportformulier in.

Dit supportformulier is alleen bestemd voor relaties van Solid-Web met een SLA [service overeenkomst] en het melden van technische storingen buiten onze openingstijden en tijdens een vakantiesluiting. Geen SLA, neem dan contact met ons op. Berichten die ook via het normale contactformulier kunnen worden verzonden, worden niet in behandeling genomen.

Alleen in nood gebruiken
Wanneer u dit supportformulier gebruikt, worden er direct sms / alert berichten verzonden naar onze support medewerkers.
We verzoeken u dan ook om eventuele problemen in eerste instantie via email, contactformulier of telefonisch aan ons door te geven.

LET OP! Wanneer achteraf blijkt dat een gemelde storing is veroorzaakt door eigen toedoen, en dus geen technisch mankement of technische storing is, dan wordt de gewerkte tijd alsnog in rekening gebracht tegen het dan geldende uurtarief.

LET OP! Wanneer achteraf blijkt dat u een technische storing heeft aangemeld op niet door Solid-Web gerealiseerde projecten, bijvoorbeeld wanneer dit project alleen door Solid-Web gehost wordt, dan wordt de gewerkte tijd alsnog in rekening gebracht tegen het dan geldende dubbele uurtarief.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur.
We lunchen van 12:30 uur tot 13:30 uur.

Hulp op afstand
Wij kunnen, indien gewenst, met hulp op afstand op uw systeem [PC] bij u inloggen om instellingen en andere handelingen voor u te verrichtten.

Dat wil zeggen dat u op ons verzoek een klein programma download en dit éénmalig uitvoert.
Hiermee kunnen we u op afstand hulp bieden, waarbij u ons éénmalig toegang verleent tot uw PC.

Bestand / programma is hier te downloaden, doet u dit alleen op verzoek van de supportdesk! [programma: hulp.exe, 4,1MB]

Support formulier

Met behulp van onderstaand supportformulier kunt u ons, buiten openingstijden en alleen in geval van een technische storing, bereiken. Heeft u geen service overeenkomst [SLA] neemt u dan contact op tijdens onze reguliere openingstijden.

Naam *

E-mail *

Telefoon

Onderwerp *

Bericht *